top of page

HOW TO GET INTO THAT SPRING MOOD


Čas melancholie a pochmurných zimních dnů je snad pryč. A jelikož byla zima dlouhá, tak se ani nedivím těm, kteří najednou "postrádají smysl života" a hledají energii všude, kde se dá. Dokonce i mě to dostihlo a předešlý týden jsem si připadala jako tělo bez duše.

Takže jak opět najít takovou tu svou spring spirit a nenechat si ji utéct?

Tady máte pár tipů na činnosti, které pomáhají mně samotné.


Sportujte


Není potřeba podávat nesmyslné výkony, ale prvním krokem je zvednout se a jít alespoň na procházku a hlavně ven na čerstvý vzduch. A být tam co nejdéle. Přece jen velkou část zimy jme trávili v uzavřeném prostoru.


Cestujte


Ať už je to cestování po České Republice nebo po celém světe, tak je to jedna z nejlepších věci, kterou pro sebe můžete udělat. Cestování vás obohatí a vy už nikdy nebudete chtít přestat objevovat nová místa.


Tvořte


Bojíte se, že tvořit je moc náročné. Tak já vám něco povím, vůbec nemáte čeho. Sama jsem měla pocit, že je to se mnou opravdu špatné. Potom jsem vzala tužku a papír a zjistila, že ve skutečnosti to vůbec není tak zlé. Pro začátek můžete třeba vybarvovat antistresové omalovánky. A řeknu vám, je to skvělý relax.


Udělejte si radost


Udělejte si radost a kupte si něco pěkného na sebe, knížku, kosmetiku, cokoliv. Zkrátka něco po čem delší dobu toužíte. Teď je nejlepší čas na to, si to pořídit, přece jen Vánoce byly už před třemi měsíci.


Udělejte detox šatníku


A nebo alespoň provětrejte svůj šatník. Proberte staré oblečení a vytříděné kousky, které už se vám nehodí odvezte do sběrných košů. Vašemu šatníku se uleví a vy budete mít dobrý pocit z toho, že jste oblečení, které se vám jen tak válí ve skříni darovali potřebným.

Vařte zdravěji


Možná nedáváte vašemu tělo to, co potřebuje. Zamyslete se nad tím a zkuste svému tělu více naslouchat a trochu změnit vaši životosprávu. Věřte mi, že to ocení a mnohonásobně vám to vrátí.

Plánujte

Plánujte jarní prodloužený víkend nebo letní dovolenou, protože pokud se budete mít stále na co těšit, už jen při představách na podrobnosti se vám zlepší nálada a budete aktivnější.

Sněte

Nebojte se snít. Vždyť je to nejjednodušší, co můžeš udělat. Já jsem odjakživa velký snílek a tak mi to vůbec nedělá problém. Občas se díky tomu dostanu na místa, na kterých je opravdu krásně a v tu ránu se má nálada zlepší o milion procent. A pokud se vám sny podaří postupně měnit ve skutečnost, tím lépe. Vlastně nejlépe.



Vzhledem k tomu, že je to můj první článek z kategorie lifestyle, tak budu ráda za každý váš názor. Jestli se mám takovým článkům věnovat více a nebo raději zůstat u těch cestovacích. Osobně si myslím, že je fajn čas od času se zaměřit na jiné téma, aby to čtení bylo o něco zajímavější.

A co pomáhá vám, znovu se dostat do pohody po náročné a dlouhé zimě?

Vaše P. ♥

  • 1498106190_online_social_media_facebook
  • 1498106261_instagram_online_social_media_photo
  • 1498106246_mail_email_envelope_send_message
bottom of page