top of page

BUDAPEŠŤ

Rybářská bašta

Městečko rozdělené mohutným Dunajem na dvě části - Buda a Pešť. Tak na tomto kouzelném místě jsem strávila poslední víkend. Rozhodně bych ji zařadila mezi nejkrásnější města Evropy, tedy alespoň co se týče měst hlavních. Počasí nám bohužel zrovna moc nepřálo, ale i tak jsme si to moc užili a pořídili i pár hezkých fotek. Do města jsme se dopravili autobusem se společností Regio Jet, což nebyla úplně nejpohodlnější volba, jelikož cesta trvala necelých sedm hodin. Příště už bych asi využila leteckou dopravu. Ubytování jsme opět zařizovali přes portál AIRBNB a měli jsme pronajatý krásný dvoupatrový apartmán v blízké vzdálenosti parlamentu. Ceny jsou zde opravdu přívětivé a výběr široký. Takže v tomto směru je Budapešť ideální destinací.




Tyto fotky jsou pořízené z Rybářské bašty, odkud je krásný výhled na levý břeh Dunaje. Po parlamentu, který mě ze všech budapešťských architektonických skvostů zaujal asi nejvíc, je to podle mě druhá nejzajímavější budova.



Tak cestou na tuhle vyhlídku jsme s Lůcou málem vypustily duši. Nakonec jsme ale uznaly, že ty výhledy za to rozhodně stály. Potkáte je cestou na památník Osvobození. Jo a nějak takhle vznikají moje selfíčka.



Jak já miluji večerní procházky městem. Má to podle mě zvláštní kouzlo a tady jsem si přišla skoro jako v pohádce. A jelikož v Budapešti jsou již v provozu adventní trhy, tak jsme si u toho mohli dopřát i svařáček.



Jednou z největších dominant města jsou bezesporu velkolepé budapešťské mosty.



Na poslední den jsme si udělali rezervaci v restauraci Pozsonyi Kisvendéglő, kde jsme si objednali tradiční Beef Goulash. K tomu samozřejmě nesmělo chybět pivečko. To by potom totiž nebylo ono, že jo..



A co vy, chystáte se někam na adventní trhy? A nebo třeba na Vánoce za teplem? Tam totiž směřují cesty mé..A tak mě nezapomeňte sledovat na mém Instagramu, kde už se brzy dozvíte kam!


S láskou,


Vaše Šťávička♥



  • 1498106190_online_social_media_facebook
  • 1498106261_instagram_online_social_media_photo
  • 1498106246_mail_email_envelope_send_message
bottom of page