top of page

BANANA BREAD


Uplynulý víkend přijely k nám na Vysočinu mé kamarádky z Prahy a já jsem se rozhodla je přivítat nějakým lehkým, zdravým zákuskem. No a tak přišel čas na tento výborný banánový chlebíček s kakaem. Asi si říkáte, že takových receptů už na internetu koluje spousta. No věřte mi, že jich není nikdy dost. Navíc se mi tentokrát co se týče konzistence a chuti opravdu povedl a tak jsem si říkala, že by byla škoda nepodělit se s Vámi o recept.


Co budete potřebovat:


2 hrnky jemných ovesných vloček

hrnek ovesné mouky

lžíce skořice

lžíce nepraženého kakaa

lžička chia semínek

6 lžic jablečného pyré

hrnek rostlinného mléka (nejlepší je kokosové) nebo vody

kelímek neslazeného bílého jogurtu nebo dva malé kelímky sojového kokosového dezertu Alpro

2 lžíce arašídového másla

3 rozmačkané banány

2 lžičky kypřícího prášku


Příprava:


Nejprve smícháme všechny sypké ingredience. Poté přidáme ingredience mokré a zamícháme. Těsto by mělo být takové hustší. Pokud ale bude husté moc, můžete přidat více mléka :-)


Formu na chlebíček vymažte kokosovým olejem a vysypte kokosem, protože to dodá chlebíčku ještě lepší chuť. Na těsto potom přidejte pár kousků nakrájeného banánu a posypte libovolným druhem oříšků. No a pečte alespoň 45 minut na 190 stupňů. To je ale individuální podle druhu trouby. Takže doporučuji průběžně kontrolovat.


Jednoduché, že? No říkala jsem, že jsem potřebovala vymyslet nějaký rychlý recept a tento se mi prostě úplně nabízel. Takže pokud budete mít doma pár starších banánů, určitě doporučuji banánový chlebíček vyzkoušet.


Pokud recept vyzkoušíte, nezapomeňte mi napsat dolů pod příspěvek komentář :-)




  • 1498106190_online_social_media_facebook
  • 1498106261_instagram_online_social_media_photo
  • 1498106246_mail_email_envelope_send_message
bottom of page