top of page

ZÁMEK BLATNÁ


Tak je tu zase pátek a celý víkend před námi. No a já mám pro Vás fotky z našeho posledního výletu. Tentokrát naše cesta směřovala do Jihočeského kraje na zámek v Blatné. Nikdy jsem přímo v Blatné nebyla, a tak když jsem zjistila, že je možnost tam krmit ochočené daňky a srnečky, volba na výlet byla jasná.


Když jsme po hodinu a půl dlouhé cestě dorazily na místo, byla jsem naprosto ohromená. Takové množství daňků a srneček na jednom místě jsem nikdy v životě neviděla. A co mě asi překvapilo nejvíc, absolutně vůbec se nebáli a ještě za vámi sami běhali. Takže milovníci zvířat si toto místo rozhodně zamilují.



Jednu pusinku prosím? ♥



Krmení pro daňky je k dostání přímo u vstupu na nádvoří a jeho cena je 10 Kč. Určitě doporučuji každému koupit své vlastní, rozhodně ho vypotřebujete. Oni jsou totiž nenasytní.😄



Na selfie se seběhlo snad celé stádo. 😄



Srnečky už byly o něco plašší, ale i jejich srdce jsme si nakonec získaly. ♥



Oni jsou prostě tak neskutečně fotogeničtí. Řekla bych, že si to focení vyloženě užívají.😄


Jelikož jsme na zpáteční cestě měly kousek od hlavní silnice přehradu Orlík, na chvíli jsme se tam zastavily a udělaly pár fotek. Jezdila jsem tam, když jsem byla malá. Takže to byla příjemná zastávka plná vzpomínek z dětství. 😊


Troufám si říct za všechny z nás, že jsme si to moc užily. A pro ty co se chystají na výlet někam na jih, Blatnou rozhodně doporučuji navštívit. Určitě to stojí za to! Přece jen divokou zvěř si v lese asi jen tak nepohladkáte. 😄


Tak Vám přeji krásný víkend plný nevšedních zážitků!


S láskou,


P.

  • 1498106190_online_social_media_facebook
  • 1498106261_instagram_online_social_media_photo
  • 1498106246_mail_email_envelope_send_message
bottom of page