top of page

BATÁTOVO-BANÁNOVÉ LÍVANEČKY


Ahoj všichni, nevím jak vy, ale já snídaně naprosto miluju. Obecně ráno, je asi moje nejoblíbenější část dne. Pokud mám tedy dostatek času, vrhnu se na nějakou specialitku a snídani si pořádně vychutnám. No a není lepší způsob než u těchto nadýchaných batátovo-banánových lívanců. Pro někoho možná jedna velká neznámá, pro mě nebe v puse.


Co budete potřebovat:


Lívance (20 ks):


hrnek ovesné mouky – stačí namixovat obyčejné ovesné vločky

hrnek rostlinného mléka nebo vody

2-3 větší batáty

banán

vejce

lžička skořice

lžička kypřícího prášku

lžíce kokosu

kokosový olej


Poleva:


bílý sojový jogurt

lžíce nepraženého kakaa

lžíce kokosu

lžíce datlového sirupu


Příprava (30 min):


Nejprve uvařte batáty. Mezitím si v misce smíchejte ovesnou mouku, skořici, kypřící prášek a kokos. Uvařené batáty a banán rozmačkáme a spolu s vajíčkem přidejte k suchým ingrediencím. Nakonec směs zalijte rostlinným mlékem a rozmixujte tak, aby Vám vznikla hustší hmota.


No a potom už jen pokapejte lívanečník trochou kokosového oleje a opatrně smažte. Co se týče kokosového oleje, tak názorů na to, že by se neměl využívat na smažení jsem slyšela mnoho, ale když on těm lívanečkům dodá úplně dokonalou chuť…Takže to záleží čistě na Vás :-)


Hotové lívance můžete servírovat podle chuti. Já jsem však zvolila banány, datlový sirup, kakaovou polevu a vlašské oříšky. No a výsledek stál za to!


Pro milovníky arašídového másla (ano, jsem jedním z nich) doporučuji ještě přidat lžičku na vrch.


Tak přeji dobrou chuť!


A co vy, jaký máte přístup k batátům? V jaké jiné formě si je připravujete? Budu ráda, když se se mnou podělíte o Vaše tipy na nějaké recepty obsahující sladké brambory, protože těch není nikdy dost!



  • 1498106190_online_social_media_facebook
  • 1498106261_instagram_online_social_media_photo
  • 1498106246_mail_email_envelope_send_message
bottom of page