top of page

MY PORTUGUESE ADVENTURE


LISABON

Krásné sobotní ráno všem! Tak je to tady, přede mnou je poslední týden v Lisabonu a já píšu svůj historicky první článek. Stále nemůžu uvěřit tomu, jak těch pět měsíců strašně rychle uteklo.


Ale teď už k tomu, jak jsem se tu vlastně ocitla. Jak už mohlo někoho napadnout, tak jsem zde studovala na zahraniční univerzitě v rámci programu Erasmus. O možnosti vycestovat jsem věděla už delší dobu, ale vážněji jsem o tom začala uvažovat až po oznámení mé kamarádky, která se rozhodla to vyzkoušet.


Do teď jsem vděčná tomu, že se mi tato myšlenka natolik zalíbila a já jsem se rozhodla do toho jít s ní. Co se týče výběru destinace, zase tak složité to nebylo. Jelikož miluji slunce a moře a v Portugalsku jsem nikdy před tím nebyla, volba byla jasná.


Lisabon – město plné života, sladkých Pastéis, vyhlídek zvaných Miradouros, Fado muziky a dalších. Né nadarmo se Lisabon řadí mezi jedno z nejpopulárnějších měst pro studenty.


A jak bych svůj pobyt hodnotila já? Kdybych mohla, dám mu jedničku s hvězdičkou. Nikdy bych nevěřila, kolik vám může pěti měsíční pobyt v cizí zemi na vlastní pěst dát. Nejen, že jsem viděla spoustu krásných míst, ale poznala jsem tolik krásných lidí. A díky tomu jsem si uvědomila, že nezáleží na tom kde jste, ale s kým jste.


Prostřednictvím tohoto příspěvku bych tedy ráda poděkovala všem, kteří byli součástí mého téměř půlročního dobrodružství.


A big thanks to all of my English speaking friends for being such a good company during my stay in Lisbon! You have made it even more epic!


A samozřejmě mé rodině a přátelům doma za podporu.


A malá rada pro všechny co si pohrávají s podobnou myšlenkou? Rozhodně se toho nebojte a někam vycestujte. Zažijete jedno z nejlepších období svého života a jako bonus jednu z nejvíc obohacujících zkušeností.


No a jelikož se zítra chystám na svou poslední cestu po Portugalsku, už brzy se můžete těšit na nový článek z výletu do Porta.


Na závěr připínám pár oblíbených fotek.

Výlet na pláž do Cascais

První lekce surfu - Costa da Caparica

25 de Abril Bridge

Fado corner

Azory - ostrov Sao Miguel

Belém

♥♥♥

S láskou,

Vaše Šťávička ♥

My Erasmus in Portugal • Spring 2017 •

  • 1498106190_online_social_media_facebook
  • 1498106261_instagram_online_social_media_photo
  • 1498106246_mail_email_envelope_send_message
bottom of page